Monday 5 August 2013

♪♪ Babyliss Perfect Curl ♪♪



♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪
Babyliss Pro PERFET CURL
♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪
早排成日見倒fb 有朋友買左喱舊野玩, 但係又講到度度斷貨 =_=
我喱個大懶人又點會咁神心走去揾唻買呀 ( ̄▽ ̄)
況且我不嬲用GHD 用得好地地, 所以都唔記得左.....

點知有日無la la行過見到, 最終買左 hahahahahahaha (≧∇≦)

p.s. 全部素顏照, warn 左你地ga 啦, 嚇死冇得賠 lol


個sales 姐姐提我記住唔好落護髮油, 所以我淨係用番GHD heat protector!!!
首先, 我將頭髮分左右, 扎住一邊先!!!! 因為部機都有分L,R curl!!!! (下圖左邊制)
R - right, L - left, A - auto (auto 好似一次左一次右)
每次唔可以太大束頭髮, 唔可以貪心哦!!!!!
IMG_4986IMG_4987

除左較"左,右" 仲有中間較時間 "12, 10, 8秒"
同埋右邊嗰粒教温度, O 係熄機!!!!
今次我用 II 温度 10秒 :)

開始捲啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
記住, 你見倒卷卷喱邊無論左/右都要向住自己!!!!
拎一小束頭髮放喺中間, 夾住佢就自動"食" d 頭髮入去ga 啦!!!
頭幾次係有d 恐佈 =____=" 同埋我成日太貪心太多又整唔到!!!
夾得太多or 打結部機都唔會再繼續捲, 同埋會"咇咇咇"聲叫你再整!!! =_=
成功捲晒佢就每2 秒嘟一次計時....
記住記住.....捲完要放開夾先拎頭髮出唻, 唔係就直番ga 啦!
IMG_4988IMG_4989

左邊喱個就係一束咁多.......整呀整呀整呀整呀整呀整呀整呀
IMG_4990IMG_4991

終於整晒成頭 ( ̄▽ ̄)
IMG_4998IMG_4992

其實用喱個整出唻嘅效果係curling iron 咁, 同GHD 唔同!!!!
至於邊個好d, 我就覺得GHD 易d 掌握, 快d 同自然d!!!!
不過始終出唻效果唔同, 2 個我都鍾意  (o^^o)
IMG_4982IMG_4983

不過我都未用慣, 應該可以再靚d ( ̄▽ ̄)
IMG_4985IMG_4993
 
最後呢................
下面2張係瞓完一教起身, 都仲係捲ga!!!!!!!!!!
IMG_4948IMG_4951

Hope you like my sharing ♥
xoxo

No comments:

Post a Comment