Thursday 25 July 2013

☀Ocean Park FUNNN☀



☀ 14/JULY 2013 ☀
差唔多2個星期前....(係呀, 我好懶 haha) 我同朋友, 朋友男朋友, 男朋友brother 去左海洋公園 o(^▽^)o
嗰日都算好彩, 竟然無落雨!!!!!!!!!! 我地都算玩得多野ga 啦....都成7點幾先走....走嗰時大家已經散哂 hahahahahaha lol

p.s. 你睇我同個fd 着得幾襯!!!!!!!! 冇夾過ga :)


我地一早.....其實只係10:30.....好早ga 啦( ̄▽ ̄)....喺金鐘搭車入去, 好似超級多人咁樣!!!!!一入去我地就去左aquarium!!! 入到去又唔係太迫ja wo :)
不過比起沖繩嗰個真係冇得比呀!!!!!
IMG_3944IMG_3945


之後去左熊貓館!!!! 完全冇人ga wo!!! d 人去哂邊呢?? 明明入場好多好多人!
IMG_3909IMG_3906
睇埋熊貓就搭Ocean Express 過新嗰part, 去嗰個企鵝餐廳醫肚 :))))))))
雖然係勁overprice, 但係有個咁靚位眸d 企鵝都叫值回票價嘅!!! 好得意 o(^▽^)o
IMG_3925IMG_3939


醫完肚未玩得rides 住, 所以係咁玩攤位遊戲 :)))))))))))))))


d 野食落左格就去玩roller coaster :))))))))))))))))))))))))


然後再玩!!!!!!!!!!!!!!!!! 我要大士多啤梨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
最終個個都幫手掟都冇 T____T


之後又玩左嗰個raft....俾d 人用水槍噴到呢........................=_______=
之後玩喱個千秋....吹下風...乾下件衫!!!!
中間再去玩Mine train :))))))
平均每個ride 都係排within 15-20mins, 好快!!! 但係到到最後去玩激流竟然要45mins!!!!!!!!!
仲有, 我地冇人知中間加左好多機關....係濕到呢...扭得出水!!!!!!!!!!!!!!!! =___=
IMG_8231IMG_8264




最後我地搭番Cable Car 番main entrance 走lu :))))))
 

No comments:

Post a Comment